Retur- og klagepolitik
Retur- og klagepolitik
Generelt
Vi tilbyder 100 dages returret, hvilket betyder, at du har 100 dage fra modtagelsen af Framky til at indsende en anmodning om returnering.
For at være berettiget til returnering skal produktet være i samme stand, som du modtog det, og det skal være i den originale emballage.
For at starte returproceduren bedes du kontakte os på hello@framky.com. Hvis returneringen accepteres, sender vi dig en returlabel og instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende pakken hen. Varer, der sendes tilbage til os uden en returordre, vil ikke blive accepteret.
Hvis du har spørgsmål til en returnering, kan du altid kontakte os på hello@framky.com.
Returvarer sendes til adressen:
Framky sp.
z o.o.
Heliotropów 29/D3
04-796 Warsaw
NIP: 5213928409
Skader og problemer
Tjek venligst din ordre ved modtagelsen, og kontakt os straks, hvis produktet er defekt, beskadiget, eller hvis du har modtaget det forkerte produkt, så vi kan vurdere problemet og løse det.
Undtagelser/ikke-refunderbare poster
Vi accepterer desværre ikke returnering af udsalgsvarer.
Returnerer
Når vi har modtaget og gennemgået din returnering, giver vi dig besked om, hvorvidt din tilbagebetaling er blevet godkendt eller ej. Hvis returneringen er godkendt, vil du modtage en automatisk tilbagebetaling ved hjælp af din oprindelige betalingsmetode. Bemærk, at det kan tage lidt tid for banken eller kreditkortselskabet at behandle og kreditere tilbagebetalingen.